2013. március 27., szerda

Milyen lett a kendő??

Jelentem kivasaltam a hétvégén készített kendőket. Vegyes az elégedettségem. A hosszú ajándék sállal teljesen jól vagyok,viszont az 55X55-ös kendővel egyenlőre barátkozon és gondolkodom mit tehetnék vele.Itt vannak:
Viszont ragyogó és pihe- puha, lágy és minden!!Nyakba kötve teljesen szuperül mutat egyébként.Nekem kiterítve vannak bajaim, hogy :nem elég szimetrikus,sok sötét foltja van.Pedig én LILÁT vártam ott ahol sötét lett.
Igen. Igen.A durr -bele -bumm itt sem mindig célravezető .Talán egy kis színpróbát megér elötte legközelebb végeznem selyem fricnyingeken." Hogyan viselkedik a két szín egymással??? Nézd meg!"Pedig ezt Liza többször ajánlotta nekem már tanfolyamokon,dehát elkapott a hév...

Ilyen pedig akkor amikor kihullajtod és kissé elrendezed .
                 
Ez az ami az előző bejegyzésemben csak még mint kötözött korongocska mutattam be ,hogyan csücsül szépen várakozva az ecetes vízben. Spirálmintás. Cures-es Julié lesz, az ő havi nyereménye.
Omlik...
Ez egy tavalyi táborban készült ,ahol még csak ismerkedő szakaszban voltunk a gőzfixálós festék és én. Mára rajongója vagyok.
                                                                                        A végére pedig egy olyan csavarintós kendő ami vasalással fixálható festékkel készült.Látjátok azért kicsit más formákat ad picit!

1 megjegyzés:

  1. Fantasztikusak, nekem legjobban az a piros-fehér tetszik, amit a táborban készítettél.

    VálaszTörlés