2013. március 29., péntek

Selymeim a lakásban

Mivel kb 2 éve kezdtem a selyemfestést a blogolást meg most arra gondoltam feltöltögetem azokat amelyekkel nap mint nap együttélek.
 Ez volt kb az első amit ilyen méretű kendőre festettem.
Olyan csiricsárénak gondoltam hogy mondom tuti nem fogom hordani,Így jött az ötlet h. a hálóba kellene kilógatni.
Nagyon egyszerűen odagombostűztem a díszléchez..
 Itt a nagy találmányom.Kis gyakorlókendőimet ,amin az akvarelltechikát gyakoroltam kigyurmaragasztóztam a polcunkhoz.
 Ez engem szimbololizál.
(Tűzeske! Nem?)
 Ez a gyerekek apját.
Jegecske
 Ezt akkor hoztam össze mikor először használtam gőzfixálós festéket kontúros technikával ,kifeszítve.
 3 mandala a közepén és szinek -szinek!!
Próbadarabnak kérte Liza hogy egyik tanfolyami napunkon megmutassa rajta a fixálást lábasban.
Nagyon izgi volt ahogy 3 órán át gőzben fixáltuk és annak végén meglátni hogy a szinek összefolytak-e vagy sem.
De tök jó lett.
Igaz itthon aztán vasalás közben némi színátfolyást vettem észre úgyhogy a 3 órás fixálásos mutatványt újra megismételtük.
Eredmény: körben a rozsda szín helyenként kék batikfoltokat kapott!!
Mégis nagyon elégedett vagyok vele.
Jó lenne újra valami hasonlót csinálni,ha odajutok.
 Kicsit közelebbről.
 Mandala lóg a nappaliban a csilláron. Vidámságot sugároz nekem!
 A gyerekek szobájának ablaka.
Az én gyönyörűségeimre angyalok vigyáznak körben!!
Örültek neki a lányaim nagyon, mert a mandalafestő táborból hoztam nekik!!
Ugyanaz a minta 2féle színvilágban.
(Csilla selyemfestőtásam kedvencei ezek az angyalkák!!!)
 Katicáé!
 Flóráé!!
 Ez pedig anyai büszkeségem. Katica nemsoká 6 éves lesz ,ősszel iskolába megy és minap ezeket készítette matrica üvegfestékkel!
Szintén az ő ablakukban van.:)
 Nem igazán méltó helyen ,az ebédlőben a kulcsos-szekrényre rátéve a legutóbbi klubbos munkám!!
Hát most asszem meg is érett így írás közben h. szépen habkartonra kifeszítem majd és keresek neki valami méltóbb helyet ,akár egy új tulajdonost is.
 Neki kerete nagyon is van,helye szintén átmeneti. A gyékényládám tetejérő figyel engem.
Azt hiszem neki is kellene új tulajdonost kerítenem.
szívörvény. élőben sokkal lilább árnyalatú és a halvány rész türkiszesebb körülötte élőben.
Hiába a kép nem mindig adja vissza a valót!











Akinek kedvet csináltam egy kis selyembeköltöztetésre a lakásába ne fogja vissza magát!
Itt vagyok és alkotok!!:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése