2013. március 24., vasárnap

Tavaszi (újra)kezdés-Mi a szösz az a mandala?

Hát itt vagyok végre!
Sikerült végre hosszas rákészülés után blogot nyitni.
EZ az igen!
Szeretném megmutatni miket is alkotok!
Szinek formák! Mandalákat  selyemre!!!
Ugye tudjátok h. mi az?
Olyan kerek izé!! Ja igen.
Látványra pl olyan mint amit ide kis ügyesen betettem képet. Az az.
Mégis ennél több is kevesebb is lehet. Ki mit gondol és mit hisz róla.
Számomra maga a tökély. Amikor szeretett selyemfestő "főnökasszonyom"(Bozó Edit Liza ) kezdő tanfolyamán jártam ezelött lassan 2 éve ,amikor ehez a témához értünk én csak azt éreztem EZ AZ! Nekem ez nagyon bejön.
Maga a tervezési folyamat is olyan izgi. Valamit rajzolsz 1 kis körcikkre ,aztán egyszer csak kijön belöle valami egész és olyan kerek,tökéletes!
Nahát hogy mire nem képes egy halandó -ámátőr??
Tehát az élmény meghatározó volt.
Aztán sok okos és "lila" (nálam lila=spirituális szemléletű)fejtegetést is hallottam róla.
Pl. megmutatja mi lakozik benned éppen lelki értelemben vagy a színek miket hordozhatnak,hatásuk van arra is aki készíti és aki kapja is.stb
Mondjuk ezt épp tanúsíthatom magam is,mert ha épp kedvetlen ,depis hangulatom van egy mandala elkészítése után hű de elégedett és boldog leszek!!
Van egy ilyen kölcsönkönyvem is(amit ja mostmár jó lenne visszaadni is!) ami kfejezetten erről szól és önismereti játszadozásra bíztat. Szinezz ,fess vagy találd ki magad hogyan alkotod meg  és figyelj milyen hatást váltott ki belőled.
Hát jó vastag könyv nem mondom uh. csapongó természetemből adódóan még csak szemezgetek 1-2 formával.
Na ami tuti kedves leendő olvasóim h. saját készítésű mandalákat biztos fogok feltenni!! uh. bizatom magam h. hajrá ,mert ami jó azt jó csinálni és jó megmutatni is.

Kisebb tárlatvezetés következik:
Na szóval ez az un. szerelemmandalám. 
Bizony!
Története.Drága kisleányom,Katica pártolván édesanyja művészi ambicióit hozott nekem egy játszóházból egy mintát.(Értitek a gyekeket jól felizgatjuk a sok játékélménnyel aztán pedig jól lenyugtatjuk egy kis mandalaszinezéssel:).
Namármost nagyon tetszett a belső kialakítás ,de valahogy kifelé nagyon nem tetszett. Tehát Ági mit tett mit nem áttervezte ,átrajzolta. Mármint ÉN! És ilyen szívtobzódást találtam ki rá! Na számolni tessék!!
Számszerint 30! Namármost én azt mertem rá gondolni h. akkor ez tuti a sok szív miatt jó hatással lesz a szerelmi életére annak akié ez lesz.
És mit ad Isten! Veronika (Meső női körének tagja) ajándékba vitte ezt egy kedves jógaoktató.ismerősének,akiről nem sokkal az ajándékozás után kiderült h. bepasizott. 
Na ki mit gondol,hisz azt tegye pont!!
Hugom gyorsan rendelt ilyet párkereső barátnőinek.... Hát onnan még várom a jó híreket!
Bár ki tudja  idővel úgyis bekopogtat ugyebár a fiatal női szívekbe a szerelem!!
Tavasz van!! (Má megint mennyi csókolódzó! De jó nekik...)
Mára ennyi!









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése