2013. április 18., csütörtök

Mi van a hegyen húgoméknál?

Hát mi tagadás lecsappant írói motivációm,bár fejben már több téma is lefutott bennem és igen selymezéseim azóta is zajlanak.
Ide kívánkozik az első fejben megírt szösszenetem elmúlt 1-2 hétből.
Húgoméknál jártam Budán a hegyen!! kérem. És mit látok?? Saját műveim körülveszik  őket kis albérletükben.
Ezek zsenge selyemfestő próbálkozásaim,amikre akkor nagyon büszke voltam. Ilyenek pl.:
 Ez itt például a legelső mandala kifestésem életemben. Ha belegondolok nemcsak selyemre hanem úgy egyáltalán ezelőtt soha nem festettem,színeztem sem semmilyen technikával nem alkottam kör -formában -harmonikusan- elrendeződő miacsodát. S mint már megjegyeztem egyszer nekem ez azóta is maga a tökély ilyet alkotni.Szeretem na!!
Liza művésznő mintája egyébként . Ő kontúrozta ki nekünk előre és nekünk csak ki kellett festeni. Mai kézzel biztos szebb is lehetne,de ő ilyen és így szeretem. Liza talán annyit mondott rá hogy :hű !hát elég  intenzív!

 Szintén kezdő tanfolyam remeke! Most hogy elnézem nemhiába adtam magamnak a Napsugaram művésznevet!:))
Tesóméknak nászajándék lóvét csomagoltam eme remekműbe!!
 Egy mintásfüzetből kiszemezgetett napocskára vágyó tündérke!!
Hál Isten ma is szép napsütéses napunk volt uh. lehetett melegedni,úgy mint ő!
És Cili baba. Ő is az én alkotásom,magam varrtam. Waldorf baba ,amit húgomék nászajándékba kaptak tőlem. Olyan jó volt őt is látni,meg hogy Tesómék milyen nagy becsben tartják.
Szeretném itt felhívni a figyelmét szerény olvasó táboromnak hogy létezik egy Juci szöszmötölései című blog.(http://markojuci.blogspot.hu/)
Markó Jucié és én ilyen szépet csinálni tőle és az ő tanítványától Pannitól tanultam. Olyan jó dolog ám egy babát is megvarrni az első gyapjúgomolyagtól a hajáig!! Ajánlom mindenkinek ezt az élményt is! Az a kedvenc részem amikor egy gömb formából pár spéci fogás segítségével fejet(!!) hozunk létre!! Amikor meg kész úgy puszilgatnád(szoktam is néha ,nyugi azért én sem vagyok teljesen normális::)) mint a saját megszült gyermeked.





Ez a kis ott töltött délebéd nagyon jól sikerült és mivel húgom anyaságra készül éppen és nem is olyan soká az is lesz(idén szeptemberben) ,megkért hogy fessek neki valami ilyen témájú mandalát vagy kendőt. Nem is tudom most biztosan mire kérte. De lesz remélem rá ihletem és módom addig létrehozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése