2013. április 7., vasárnap

Reggeli áááhitat



Azért reggeli ,mert éjszakára terveztem ezt a kis kendőfestéses akciómat,de olyan fáradt voltam hogy másnapra hagytam. (A lehetőséget pedig onnan kaptam ,hogy tavaszi szünetelő gyerekeimet Zoli Nagyihoz vitte.) Ami korlátozta kreatív szárnyalásomat az az aprócska tény volt hogy aznap munkanapom is volt,tehát szűkre de igencsak termékeny időszakra korlátozódott eme ügyködésem.
Amit itt látható ez a kis kötözött selyem ,ebből lett Kata( Curves edzőnk  ) kék mandalamintás kendője.
Na itt már kékül és lilul.
Ez pedig a narancs sárga- sárga selyem sál . Itt még kötözött kis korongocska a mikróban fixálás közben.
Ecetben csücsül.
Na jó a technika nem enged lentebb menni a szöveggel,de igen lentebb kész kendők vannak kiterítve. A sárgáért oda vagyok, pedig izgultam hogy milyen lesz a narancs,mert azt úgy kevertem sárgából és pirosból.
TÖÖK JÓ!! Nagyon energikusan indult így a napom. Ezzel a lendülettel kimostam ,kivasaltam és szépen összehajtogattam őket,visszacsomagoltam a zacsijukba és felcímkéztem a nevemmel és blog címemmel!!! Hurrá ilyenem is van!
Sárga és fekete együtt!Spirál és Foltocska!
Na itt végre tudom folytatni!
A lebegős-libegős ,pihe-puha SZÍNes selymek.
Már a kis félórás kör edzésemre reggel így nem jutott időm. Mivel az ottani" sporttársaim " rendelték  a kendőket munkába menet utam a Dunakeszi Curves klubba vezetett. Jól örült Kata és büszkén konstatáltam hogy DE JÓ tetszenek másnak is.
Ezen a kéken még után festettem még egyszerplusz kékkel ,mert túl sok fehér részt találtam rajta. Ez kissé a lilulás és a minta kárára ment.
16 ágú csillagocska minta akart lenni!!

Ez pedig a narancsos-sárgás omladozás.
Összehajtogatva.
Remélem aki majd hordja sok örömét lelei benne,legalább annyira mint amennyi örömöt a készítésük adott nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése