2013. június 30., vasárnap

Selymet lyukasztok! Tapasztalatokból fakadó életbölcsességeim.:)


Hát jó rég írtam. Bizonyos változások vannak az én életemben éppen. De úgy szép ha zajlik . Nem igaz?
Ezek a kendők kb másfél hónapja készültek. 


A szokásos legtökegyszerűbb csiver-csavar és mikróz technika. Jó móka . Főleg ha gumikesztyűt is húzunk hozzá. Igaz nem tudok akkor ügyesen csavarászni ,viszont cserébe nem leszek csupa festék.

Megtörtént a festés.
Itt pedig a fixálás utáni száradás zajlik.
I                                               És kérem itt a luk. Nahát a túl magas csúcsok bizonyos kiégéshez vezetnek. Életbölcsességek a festés körül mindig potyognak az ölembe.::))) Ezek után több kisebb csúcsokat alkotok a selyemre. (és talán a mindennapjaimban is a napi kis apró boldogság morzsák jobban jönnek,amiket jó ha észreveszek ,ugye-??)  I
Asszem elég is belőlem ennyi most.Folytatom majd szépségekkel,inkább képekben.Hozzáteszem a lukas is kelendő lett volna. Majdnem így is elszerették tőlem . dehát én nem fogom magam blamálni. Hátha megkérdezik az illetőt hogy kitől van és fuccs a festős karrieremnek.(csak itt szórakoztatlak benneteket ezzel a neten:)  Úgyhogy én hordom. A kommunikációs kékem.Így hívom Tök szeretem hordani és van hozzá egy tuti ,Rómában vett fülbevalóm is. Üvegből van és kék és narancs sárga.Fel is veszem most hogy indulok ikeázni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése