2013. november 12., kedd

Mandalakendő


Eszter barátnőm nagyon belelkesedett a pillangós kendőm láttán. És mivel nagyon pasztell színeket kedvel kérte hogy készítsek neki olyat is amiben egy nagy mandala van középen . És ebből mindjárt kettőt is szeretne. Azt mondta legyen egy rózsaszínes-kékes . Olyan ami kifelé sötétül kék háttérrel. Hát el is kezdtem pár napja. Vasárnap Flóra lányom alvása alatt kezdtem a már előzőleg megtervezett és kikontúrozott kendőt festeni. Sajnos hamarabb felébredt mint én befejezhettem volna,ezért kénytelen voltam félbehagyni. Akkor bosszankodtam ezen ,de aztán szerencsére ki is derült hogy  jó is volt így. Eszter ugyanis mégsem kék hátteret szeretett volna. Hanem: Jaj még várjál ! Megkérdezem Tesóm hogy Mami mit szerethetne . Na jó van mondom alkotói szabadságomnak annyi. Pedig már kezdtem a rózsaszínből a lilába átmenni.Kicsit még tétováztunk mindketten, aztán végül Eszter rám bízta milyen legyen a szín. Csak olyan finom legyen ! Jó? -kérte.Aztán ez sült ki belőle ! Most nagyon örülök. De érdekes minden festésem során van egy olyan ,-jaj nem is jó ,meg de ronda meg nem is így akartam- szakasz. Szóval kialakul szépen ,de lehet hogy nekem kell egy kis bosszankodás is a lendülethez! vagy mi.:)

Ez pedig egy újra festett minta. Egyszer már megvolt,viszont most a csaj dől balra és nem fordítva. Ezt is tök élvezem: kipróbálni egy mintát többféleképpen . Most pl. a tükörkép mintával elkészíteni kicsit más színekkel.

Ez pedig ha a selyem-ablakképet tényleg az ablakba teszem. Ilyen pasztellesebb hatást ad.
 Ja és áramlok.



Tiszta szív csakra színek !(Ugye Emese? Mer figyelek ám és tanulok is a barátoktól is ilyeneket.:)) Nagyon szeretem a zölddel festést mostanában.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése