2013. április 7., vasárnap

Festünk Katicával míg Flóra alszik

Katica lányom már a tavaszi szünet(a mi ovinkban 2!!hét) kezdetétől rágta a fülem. Anya mikor festhetek én is kendőt??
Mikor? Hát talán ha Flóra (3 éves,mindenhol ottvagyok és megnézhetem??? kérdésekkel bombázó hölgyemény) ALSZIK délután és te pedig fennmaradhatsz és nyugodtam festhetünk.
Szóval ambiciózus a lány ,számoltuk vissza hányat kell majd ama délutánig aludnia. És lőn !! Eljött a napja ennek is. Imádni való volt! Felrakta a lepedőt a nejlont és én meg kipakoltam a festékeket ,ecseteket stb.
Kishitűen csak arra gondoltam majd csak megússzuk és legyintettem magamban,hogy. nem baj ha rámegy 1 selyem kendő
De amit produkált csak úgy a magabiztos elképzelésével és bátorságával csak néztem és olvadoztam a büszkeségtől!! Nahát! Ezt és ezt a színt kérem és elkezdte és festett egy szivárványt!Alulról felfelé építkezett és EZ lett belőle!
A lila nagyobb "paca" őrzi a kaput . Ő egy angyal-Katica szerint és esik is az eső és süt is a Nap.
NA!!! Én meg meddig készülök míg nekiállok egy kb ekkora selyem megfestésének!
Hm.


Miközben gyönyörködtem lányom alkotó erejében én is kedvet kaptam hogy csavarintsak egyet!
Kaptam egy izgi rendelést! Legyen fekete a kendő rózsaszínnel keverve.
Mi sül ki??
                                                                                Katica lentebb ahogy elégedetten cirógatja magát az ecsettel.                                                                                                                             
Szárad!!!

Omlik.

Összehajtogatva!
Anya lehet hogy selyemfestő leszek!!
(vagy kertész! ezt ma mondta ültetés közben)
(vagy balerina ,ezt meg ha balettre megyünk.)
Oké!!
Jó hogy minden lehet még!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése